سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل کننده به دانش مانند رهرو در راه روشن است . [امام علی علیه السلام]

مبارزه با صهیونیسم

رسا، سرویس فرهنگی ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه کاریکاتور هلوکاست، هریک از کاریکاتورها را مقاله‌ای برای به نقد کشیدن افسانه‌ هلوکاست خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حمید رسایی، مشاور وزیر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم صبح امروز، سی‌ام اردیبهشت‌ماه از نمایشگاه کاریکاتور هلوکاست در نگارستان اشراق قم بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در راستای نیل به اهداف فرهنگی، به فراخور مناسبت‌های تقویمی اقدام به برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف می‌کند و نمایشگاه کاریکاتور هلوکاست به مناسبت 26 اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی به مدت ده روز در نگارستان اشراق قم دایر است.
حجت‌الاسلام رسایی با اشاره به تقارن این مناسبت با سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان و عقب‌نشینی اشغالگران صهیونیست از جنوب لبنان بر لزوم انجام پژوهش‌های علمی در این مقوله تأکید کرد.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، زبان طنز را گویاتر از ده‌ها سطر مقاله و نوشتار خواند و گفت: هر کدام از این کاریکاتورها مقاله‌ای برای به نقد کشیدن افسانه‌ هلوکاست است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نمایشگاه حاضر را مجموعه هشتصد اثر از کاریکاتوریست‌های دوازده کشور جهان خواند و گفت: به علت محدودیت گالری‌های قم، 230 اثر به نمایش گذاشته شده است و این آثار در آینده در مدارس استان قم نیز به نمایش درخواهد آمد




ساقی ساغری ::: جمعه 86/3/18::: ساعت 1:2 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :9042
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<