سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، ریختن خون (قربانی) و غذا دادن به مردم و یاری کردن دادخواهان را دوست دارد . [امام باقر علیه السلام]

مبارزه با صهیونیسم

بوش منتقدان خود را به فهم نادرست اوضاع عراق متهم کرد

رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته منتقدان سیاستهای اشتباهش را متهم کرد که از اوضاع عراق برداشت درستی ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پنج هفته پیش از برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره و افشای برخی از نارسایی ها دردولت آمریکا توسط دموکراتها که در یک گزارش اطلاعاتی و یک کتاب درباره عراق صورت گرفت ، جرج بوش در نطق رادیویی هفتگی خود اظهارداشت:"افشا گریهای گزارش اطلاعاتی آمریکا نشان می دهد جنگ عراق که تهدید تروریسم را افزایش داده است ، برداشتهای نادرست زیادی را درباره نتیجه گیریهای این سند ایجاد کرده است ".

در گزارش غیرمحرمانه "ارزیابی اطلاعات ملی" که توسط 16 سازمان جاسوسی آمریکا آماده شد ، آمده است که جنگ عراق علت اصلی افراط گرایی اسلامی است .

این گزارش ، انتقادات دموکراتها از دولت بوش مبنی بر اینکه سیاستهای وی در عراق آمریکا را در وضعیت خطرناکتری قرار داده است ، تقویت می کند .  

رئیس جمهور آمریکا در این نطق رادیویی انتقادات و برداشت مخالفان جنگ عراق را به چالش کشید .  

وی افزود :"برخی در واشنگتن به طور گزینشی ازاین سند یاد کرده اند و دلیل و برهان می آورند که ما از طریق مبارزه با تروریسم  سبب می شویم که مردم ما در خانه ایمنی کمتری داشته باشند .

بوش همچنین خاطر نشان کرد :"این استدلاها پذیرای تبلیغات دشمنی خواهد بود که می گوید تروریستها به این دلیل به ما حمله می کنند که ما آنها را تحریک می کنیم ".  

رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به بخشهایی از گزارش ارزیابی اطلاعاتی ملی مبنی بر اینکه اشغال عراق نسل جدیدی از رهبران وعناصر جهادی را به وجود آورده است ، بیان داشت که خروج از عراق تنها در خدمت تروریسم جسورخواهد بود .

اخیرا باب وود وارد خبرنگار مشهور آمریکایی درماجرای واترگیت در کتابی تحت عنوان "دولت انکار" اظهارداشت که دولت بوش در مقابل درخواستهای افزایش نیروهای آمریکایی در عراق مقاومت کرد و آمریکاییها را درباره سطح خشونتها در عراق فریب داده است و سبب خشم عمیق مسلمانان از دخالتهای آمریکا و حمایت از جنبش جهانی جهاد گرایی شده است .  

رئیس جمهوری آمریکا همچنین در اظهارات روز گذشته از مردم کشورش خواست که گزارش "ارزیابی اطلاعات ملی" را خودشان بخوانند و خود از آن برداشت کنند .




ساقی ساغری ::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 4:4 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :9047
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<